www.wild-s.nl
Valuta:
heren casual schoenen,heren sneakers wit,heren boots goedkoop,heren nette schoenen sale
Home ::  Verzenden & retouren

Verzenden & retouren


Het internationale verschepen wordt afgehandeld door de internationale Express Mail Service Company, binnen 5-7 werkdagen levering meestal.

Alle bestellingen worden verzekerd voor het volledige aankoopbedrag, en kan worden gevolgd op de website Express Mail Service. Wij zijn een professionele online dealer en samenwerken met EMS uitdrukken op lange termijn, de scheepvaart orde en leveren recht om uw door.Please ervoor te zorgen dat u thuis bent wanneer de pakketten zullen worden gekomen. Na het plaatsen van bestellingen, stuur een email naar ons het tracking-nummer, en u kunt ook uw bestelling online met de EMS website van de vennootschap (www.ems.com.cn).

Terugkeer & Vervangen Beleid

Uw tevredenheid is waar wij naar streven. Wij bieden een uitgebreid terugkeerbeleid aan u. Voordat u wilt zaken te retourneren, neem dan eerst contact met ons op om het probleem dat u ondervindt te bespreken. De meeste van de tijd kunnen we het probleem door het geven van technische ondersteuning op te lossen en je neednt om iets terug te sturen. Als er onherstelbare gebreken met de goederen, kunt u ze terug te keren naar ons terecht voor reparatie of vervanging onder onze twaalf maanden garantie.

Reparatie

In 1 jaar (vanaf de datum producten werden ontvangen), als u de producten met kwaliteitsproblemen (niet-menselijke factoren of niet-resistente uitwendige beschadigingen) te vinden, kan worden geretourneerd en gerepareerd. U moet de producten terug te sturen naar ons in de originele verpakking (je betaalt de verzendkosten). Als we de producten terug intactly gestuurd ontvangen, zullen we het te repareren en verzenden ze terug naar je weer. Wij zullen de verzendkosten te betalen voor het gerepareerde producten die wij aan u te verzenden. Of vindt u ook uw lokale reparatie plaats in de omgeving en bevestig de defecte items, dan is een kopie van het ontvangstbewijs voor het herstellen van de kosten wordt verzocht te sturen naar ons en wij zullen de kosten te betalen na controleren. (Let op: Het is onze kwaliteitscontrole professional die een definitieve uitspraak te doen over de vraag of de kwaliteit problemen worden veroorzaakt door persoonlijke factoren of niet-resistente uitwendige beschadigingen door het defecte product foto's die u naar ons stuurt moet de reparatie kosten niet vergoed door ons. als de kwaliteit problemen worden veroorzaakt worden menselijke factoren of vermijdbare schade.)

vervanging

Niet-kwaliteit Problemen

In 30 dagen (vanaf de datum producten werden ontvangen), als u de producten die u kiest bent u niet beantwoorden in termen van kleur of maat te vinden, kan het worden teruggestuurd en vervangen onder de volgende omstandigheden. U moet de producten terug te sturen naar ons in de originele verpakking (je betaalt de verzendkosten). De producten moeten niet gebruikt (behalve try-out). Als we de producten terug intactly gestuurd ontvangen, zullen we vervangen door nieuwe en verzenden ze naar u terug. De verzendkosten voor de vervangen producten die wij aan u moet ook in rekening worden gebracht van jullie. Voor het versturen van de items voor vervanging, dan kunt u de overdracht, de supplymentary verzendkosten voor terug te draaien de vervangen items van ons eerste. Zodra de betaling voltooid, zullen we vervangen de items verzonden van u.

Kwaliteit Problemen

In 30 dagen (vanaf de datum producten werden ontvangen), als u de producten met kwaliteitsproblemen (niet-menselijke factoren of niet-resistente uitwendige beschadigingen) te vinden, kan worden geretourneerd en vervangen. U moet de producten terug te sturen naar ons in de originele verpakking (je betaalt de verzendkosten). Als we de producten terug intactly gestuurd ontvangen, zullen we vervangen door nieuwe en verzenden ze terug naar je weer. Wij zullen de verzendkosten te betalen voor de vervangen producten die wij aan u te verzenden. (Let op:. Het is onze kwaliteitscontrole professional die een definitieve uitspraak te doen over de vraag of de kwaliteit problemen worden veroorzaakt door persoonlijke factoren of niet-resistente uitwendige beschadigingen zullen de gekochte producten niet worden gerepareerd, vervangen of geretourneerd gratis als de kwaliteit problemen veroorzaakt worden menselijke factoren of vermijdbare schade.)

Terugkeer en gedeeltelijke terugbetaling

Onze website kan een gedeeltelijke terugbetaling voor niet-kwaliteit problemen, zoals niet opgeven:

Het product ziet er niet uit zoals die in de foto.

Het product is niet wat ik kan me voorstellen dat het is.

Ik ben niet tevreden met dit product.

In 7 dagen (vanaf de datum producten werden ontvangen), als u een verzoek terugkeer van de gekochte items vanwege de redenen die hierboven, moet u de producten terug te sturen naar ons in de originele verpakking (je betaalt de verzendkosten). Toen we de producten teruggestuurd intactly ontvangt, naast de verzendkosten, zullen we ook aftrekken een zekere mate van administratiekosten op basis van uw bestelling totale bedrag (de ingehouden door de bank) en geven u een gedeeltelijke terugbetaling.

Terug